2020. február 17., hétfő

ÉLETSZÖVŐ # 48. Amikor mélyponton vagy...

# 48. - akkor mi az a szó vagy mondat, ami segíteni szokott, vagy ilyenkor hallani szeretnél?

Nem vagyok depresszióra hajlamos, és nem is igazán ismerem ennek fogalmát. Ezért is kerültem már sokszor kényelmetlen helyzetbe, mert nem értettem, hogy valaki hogy lehet maga alatt. 
Férj szokta mondani, hogy én alkatilag alkalmatlan vagyok a depresszióra. :) Hát nem cuki? 
Ebből következik az is, hogy ritkán vagyok mélyponton. 
Egyszer elhatároztam magamban, hogy megpróbálok örülni az élet adta örömeinek, és apróságainak és szépségeinek. És igyekszem is tartani magam.
Ez persze nem jelenti azt, hogy nem kerülök rossz passzba néha, vagy nem szomorít el egy-egy emberi viselkedés, reakció. 
Ha mégis előfordul ilyesmi, akkor a legjobban ilyenkor azt szeretem, amikor hazajön a Férjem, és megölelhetem, odabújhatok hozzá. A széles vállai és a nyugodt természete mindig megnyugtat. Én hiszek a bátorító szavakban és a szeretet erejében. :)



Mikor az élet nehéz, ne arra vágyj, hogy könnyebb legyen, hanem te legyél erősebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése