2024. április 28., vasárnap

#311. Minden vágyam egy ilyen...

de tényleg! Annyira szeretnék egy ilyen kis lakot a kertünkbe! Még akkor is, ha sajnos a mi kertünk alkalmatlan erre. De ahogy szoktam mondani, álmodozni jó!
Igazából egy ideje mániám jár, amikor is rajongója lettem az angol Cottage-oknak, meg az Agatha Christie filmekben(könyvekben) is találhatunk ilyesmit. És olyan hangulata van. 
Nem?

A romantikus énem... az vágyik ilyesmire... 
Még úgy is, hogy nem vagyok nagy kertész, tulajdonképpen semmilyen. De azt tudom, hogy Férj nagyon örülne egy ilyen kis kuckónak...

... ahová végre lenne hely pakolni, vagy csak leülhetnénk beszélgetni. De nekünk a kert magasan van, és bármit is oda felcipelni, az nem túl jó lehetőség. Ám akkor is jó lehet egy ilyen cuki kis házikó a kertben, nem igaz? Kinti szerszámoknak, magoknak, szerszámoknak (bár ez utóbbiakat lehet, hogy száműzném), bútoroknak. Lehetőség lenne oda szervezni bármilyen kinti bulit, lehetőséget, alkalmat, programot. 




Már egy ideje volt arról szó, hogy lesz egy ilyen típusú üvegházunk, de még nem készült el. Viszont tervben van! :)

Na, ez biztos a nagy kedvencem lenne. Pipacsokkal mindenképpen!

Ez az utolsó nekem nagyon tiszta és nagyon fehér, de gondoltam, hátha valakinek fog tetszeni. :)

forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése