2020. február 24., hétfő

ÉLETSZÖVŐ # 56. Melyik az az egy dolog, amiről semmiképpen sem tudnál lemondani?

A Kisfiam napok óta beteg. Hétvégén majdnem 39 fokos lázzal küzdöttünk, már jobban van. De még nem engedem iskolába. Itthon van. Immáron 4. napja alszom vele, egy kis ágyon, ami nagyon kényelmetlen, és nem érzem, hogy kialudtam volna magam, de ugye az ember lánya a gyerekéért mindent megtesz. Ha ő így nyugodt (és egyébként én is), akkor miért is ne? Majd alszok, ha már meggyógyult. :)

Egyébként tudjátok, hogy ma van a NEMZETKÖZI PALACSINTA NAP? Ma nem sütök, mert a hét elején Nagylány kérésére amerikai palacsintát sütöttem. De azért ha nektek van kedvetek... :)
És íme a mai kérdés:

#56. - Miről nem tudnál lemondani? 

Szerintem ez nehéz kérdés. Sok mindenről lemondtam már, amiről azt gondoltam, hogy nem fog menni. Aztán sikerült. De jelenleg - és mivel ez egy őszinte sorozat - a csoki az egyetlen olyan dolog, tárgy, amiről nem tudnék lemondani. És ezt vállalom!


Ha viszont más tekintetben nézzük, akkor pedig az írásról. Nagyon szeretek írni, kitalálni a gyerekeknek feladatokat és mindenféle ötleteket. Ezt nagyon élvezem. Szomorú lennék, ha már nem tudnám csinálni.

ÉS TE? 

Soha ne add fel azt, amit igazán akarsz! 
Nehéz rá várni, de rosszabb megbánni.

3 megjegyzés: