2020. február 4., kedd

ÉLETSZÖVŐ # 35. MIKOR VOLTÁL ÉTTEREMBEN?

# 35. Mikor étkeztél utoljára étteremben, melyikben, kivel és mit ettél?

Tavaly és Férjjel.
Már régen voltunk, és ritkán szoktunk menni.
Karácsony környékén, amikor egyik nap szabadságon volt, és elmentünk vásárolni Fehérvárra hazafelé megálltunk itt Móron egy étteremnél, és rendeltünk.
Mivel én elég tésztás vagyok, ezért tésztás ételt. Ezen volt sok fokhagyma és paradicsom (két másik kedvencem), úgyhogy én csak így magában ettem, persze paradicsomsalátával. Adtak hozzá sajtot is, bár nem igazán fogyasztok, csak ritkán. De így is finom volt.
Ehhez elvileg járt volna valami hal is, de mivel azt nem eszem, Férjnek adtam.
Ő is ilyet evett, csak dupla adag hallal. :)


Éhesen nem lehet se jól gondolkodni, se jól szeretni, se jól aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése