2020. február 12., szerda

ÉLETSZÖVŐ # 43. Sorold fel a három legjobb tulajdonságodat!

Ma nagyszerűen indult a napom. Férj a héten itthon van, ezért a délelőttöket igyekszünk együtt tölteni, amennyire csak lehet. Ma például úszni voltunk. Együtt. Tudjátok, hogy a szerda az én úszás napom, és Férj eljött velem. Olyan jó volt és romantikus. :)
Ez nem az uszodában készült, elfelejtettünk közös képet csinálni. Ez amolyan vendégséges kép, de az én kedvencem.
 #43. Sorold fel a három legjobb tulajdonságodat!

1. Igyekszem mindig mindenkivel jóban lenni.
2. Kreatív vagyok, és szeretem így is megoldani a feladatokat.
3. Őszinte vagyok.
+ 1 Nagyon szeretem a férjemet. De nagyon-nagyon. 


NEM A TULAJDONSÁGOK SZERETHETŐEK, HANEM A SZEMÉLYEK, AKIKHEZ JÓ ÉS ROSSZ TULAJDONSÁGOK EGYARÁNT TARTOZNAK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése