2020. március 3., kedd

ÉLETSZÖVŐ # 64. MELYIK A KEDVENC FILMED?

#64. Melyik a kedvenc filmed?

Ó, sok van! Kicsit filmfüggő vagyok. De ez láthatjátok, hogy sokat írok filmekről, sorozatokról, mert nagyon szeretem a jó filmeket, vagy csak elütni valamivel az időt. :) Mondjuk vasalás alatt.
Nem igazán tudok konkrét filmet mondani, mert sok műfajt szeretek és sok minden tetszik. Szeretem a mély mondanivalójú filmeket és bírom a "lődözős", akciós filmeket is, de én azért örökké romantikus lélek leszek és maradok. Sosem titkoltam, hogy nagy Jane Austen-fan vagyok, és nem is olyan régen kis Austen-maratont tartottam. De az örök kedvenc:
És a másik: (ez Férjjel a közös, kedvenc romantikus filmünk)

És neked?

Az a különbség az élet és a film között, hogy egy forgatókönyvnek általában van értelme, az életnek pedig nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése