2020. március 6., péntek

ÉLETSZÖVŐ # 66. Tudsz titkot tartani?

#66. Tudsz titkot tartani?


Ha muszáj, igen. Ha valaki megkér rá, akkor igen.
De alapvetően nehezen.
Mindig késztetést érzek arra, hogy az infoimat elmondjam valakinek, de persze tudom, hogy sokszor nem szabad. Főleg, ha mint lelkigondozóra rám bíz valaki valamilyen komoly dolgot az életéből. Én nem szeretem kibeszélni, kipletykálni az embereket. Ki mit miért tett stb.
De az érzéseket, amelyek egy dolog miatt hatással vannak rám, azt szeretem megosztani. A legjobb alany egyébként a Férjem, aki viszont NAGYON tud titkot tartani.

Van egy sorozat, az a címe, hogy a Hazug csajok társasága. Amolyan gimnáziumban játszódó, egyszerű kis sorozat, és én ezeket szeretem. Egész jónak indult, nyomozós, meg izgalmas is, de sok helyen fárasztó és idegesítő. A Veronica Mars sorozat ezerszer jobb nála, és persze nem Logan miatt, akiért tudjuk (akik követtek  ti is..), hogy rajongás van részemről. Na ez a sorozat arról szól,  hogy ebben mindenki mindenkinek hazudik és mindenki mindent próbál eltitkolni, de persze nem lehet, meg nem is tudják, mert ez ember ilyen. Alapvetően nem tud titkot tartani. Főleg, ha egy másik emberről van szó. 
Csak vannak, akik bevallják és vannak, akik meg nem.
Kíváncsi vagyok a végére, és valamikor majd végére is érek, de mivel mostanában kevés az időm, nem sietek vele.

ÉS TE?

Ha elárulod a titkodat a szélnek, akkor nem szabad hibáztatnod, amiért elsuttogja a fának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése