2020. március 4., szerda

ÉLETSZÖVŐ # 65. Hogy töltötted a legutóbbi hétvégét?

#65. Hogy töltötted a legutóbbi hétvégét?

A múlt hétvégét itthon töltöttem. Előző héten Nimród beteg volt, és még erősen köhögött. Így a szombatot kettesben töltöttük, míg a lányok és Apa a gyülekezetbe mentek. Ám onnan úgy jöttek haza, hogy Zsófi már nincs jól. Úgyhogy gyermekeim ápolása tette ki a hétvégét.
A képhez tartozó mondatok:
Nimród: - Olyan jó összebújni veled!
Kata: - Ezt a képet választom, ezen jól nézek ki! 👑

Meg persze a főzés, vasalás, mosás, rendrakás, ahogy az a vasárnapra jellemző nálam.
Kata pedig elment Apával biciklizni.
De már egy ideje ezt csinálom, és kicsit unom.
Rájöttem én ám már egy ideje, hogy nem vagyok és nem is akarok TÖKÉLETES anya lenni, annyira fárasztó. Nem mintha közelébe lennék ennek a címnek, mert nem vagyok, de nem is tervezem, hogy meg akarnám szerezni. Történik, ami és ahogy, és mi meg szeretjük egymást! Ennyi!

És te? 


Élvezd az apró dolgokat az életben, mert egy nap visszanézel, és rájössz, hogy ezek a nagy dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése