2020. március 13., péntek

ÉLETSZÖVŐ # 74. Kinek és mikor mondtad utoljára, hogy szereted?

#74. Kinek és mikor mondtad utoljára, hogy szereted?

Nos, ez nem is kérdés. A Férjemnek minden nap többször.
Én tényleg nagy rajongója vagyok a Férjemnek. És ez nem amolyan megjátszás, ahogy egyszer valaki mondta rólunk. Szerinte mi nem vagyunk őszinték, és csak megjátszunk, hogy boldogok vagyunk és szeretjük egymást, mert nem létezik - szerinte - ilyen hosszú távon működő szerelem. És persze ő abban is biztos volt, hogy Férj megcsal engem, és a hitünk is hamis, meg egyébként is... 
Persze azért mondta, mert ő boldogtalan volt, és szeretetlen a társa felé, és ilyenkor ezt érzi az ember. De higgyétek el, hogy mi nem ezt érezzük. Én tényleg nagyon szeretem Őt, és tudom, hogy Ő is engem. 
Sokáig és sokat vártunk arra (és persze, hogy megérte), hogy találkoztunk. Fantasztikus volt, ahogy Isten "összehozott" bennünket, ahogy egymáshoz vezetett minket, és eszünkbe sem jut feladni, eldobni vagy megmásítani. Ezért, és mert igyekszünk tenni a házasságunkért, mi sokszor elmondjuk egymásnak egy nap, hogy SZERETLEK. De nemcsak mondjuk, hanem teszünk is érte.
Meg mert nekünk ez a természetes.
És persze a gyerekeimnek is elmondom nap, mint nap, mert őket is nagyon szeretem. Mert tényleg így van. :)


A szerelem nem arról szól,
 hányszor mondod ki, hogy szeretlek,
hanem hányszor bizonyítod,
hogy valóban így van.

2 megjegyzés: