2024. április 9., kedd

#305. Padok nekünk

 
Ez az egyik kedvenc képem rólunk. De nem magam miatt tettem ide, hanem azért, mert a múltkor eszembe jutott, hogy milyen romantikus is padokon ücsörögni és beszélgetni.
Autóztunk át a városunkon, és most készült el az új piac és a környéke, és azt néztük Férjjel, hogy az elé készült padok mind ferdék. Hogy arra nem lehet egyenesen leülni. Nagyon kényelmetlennek tűnik. (Nem járok arra, hogy lefotózzam, de talán majd egyszer.)
Mindegy, nekünk is van itthon egy pad, még Férj készítette régebben, nagyon szeretjük, főleg nyári időszakban.
Ez a kép rólunk a Kastélyparkban készült, és Kata fotózta. Szeretem a padokat, már sokat fotóztam. 

A Notting Hill című film híres padján ez a felirat állt: 
"Junenak, aki szerette ezt a kertet, Josephtől, aki mindig mellette ült" 
 
Mindenkinek van biztos egy padja, amit szeret, amihez köti valami érzelmi szál. Élmény, szerelem, vagy csak egyszerűen tetszik. 
Javíthatatlanul romantikus vagyok, ezért jön ez  be nekem.  

Néhány kedves és aranyos pad, ami nekem tetszik: 




Én nagyon el tudok veszni és leragadni az ilyen helyeken. Aztán azon kapom magam, hogy eltelt egy "kis" idő, és csak padokat vagy konyhákat, fürdőszobákat, házakat nézegetek. Szenvedélyből. :)




  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése