2023. november 24., péntek

#224. Film-és könyvajánló - Lee Child: Nincs visszaút

Emlékeztek még arra, hogy nagy Lee Child, és Jack Reacher rajongó vagyok? Már majdnem Agatha Christie-szintű. :) Na, elém akadt ez a film, és hát gondoltam... Láttam már egyszer régen, de nem emlékeztem rá. Arra viszont igen, hogy Tom Cruise játszik benne. És őt is kedvelem, de nekem ő nem Reacher. Úgy vagyok ezzel a filmmel, hogy megnéztem, mert a könyv történetét dolgozza fel, de kérem Alan Ritschont! - Egyébként, ahogy olvasom decemberben jön az új sorozat, amit már várok. 


Persze, a könyv mindig jobb. Mert például a verekedős jeleneteknél is úgy van, hogy a könyvben Reacher csak kisoszt egy pofont, és kész, Cruise meg bár keményen nyomja, de kicsi ahhoz az erőhöz. Ez a legnagyobb bajom vele. 

Mindenesetre megnéztem. ITT.

Jack Reacher (Tom Cruise) visszatér a maga sajátos igazságszolgáltatási módszereivel ebben a várva várt folytatásban. Susan Turner hadnagyot (Cobie Smulders), aki Reacher régi nyomozóegységének jelenlegi vezetője, letartóztatják hazaárulásért. Reacher nem kételkedik a nő ártatlanságában, de ahhoz, hogy ezt bizonyítani tudja, ki kell szabadítania őt a börtönből, és fel kell tárnia egy nagyszabású kormányzati összeesküvést. Az események gyorsan eldurvulnak, és a szökésben lévő páros számára már nem csupán a saját nevük tisztázása a tét, hanem az életük is. A nyomozás során Reacher olyan titokra bukkan, amely örökre megváltoztathatja az életét...  
 
Mindenesetre nem ez a kedvenc filmem Tom Cruisetól, viszont a rossz fiút játszó Patrick Heusinger igazán jó volt benne. Szerintem listára kerül néhány film tőle, és mert már régen került be valaki a 20-as listára, szerintem ő bekerül. Nemcsak mert jóképű. :)

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése