2024. május 14., kedd

#320. Jane Austen könyvek

Még mindig függő vagyok. Ebből semmi sem veszett el az évek miatt, sőt egyre jobban úgy érzem, hogy még jobban Jane Austen-fan vagyok. Férjjel mostanában hangoskönyvben hallgatjuk a Büszkeség és Balítéletet. Ő töltötte le, és már sokadjára megy nálunk. Főzés- és vezetés közben.

Mindig, amikor látok egy filmet, vagy olvasok tőle egy könyvet, ami sűrűn előfordul, azt mondom, hogy csodálatos ez a nő. Hihetetlen! Nem olyan régen találtam egy cikket, Jane Austenről szólt. Érdekes volt.

Egyszerűen nem tudom megunni! Na!
És hogy ezek a könyvek milyen szépek!
Való igaz, hogy oda vagyok Mr. Darcyért, és való igaz, hogy Colin Firth remek Darcy is volt, de nekem a kedvencem az Értelem és Érzelem. Austennak meg az Emma volt.

Neked melyik a kedvenc Austen regényed? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése