2024. június 16., vasárnap

#330. Sorozatajánló - Bridgerton 3.

 Tegnap befejeztem a Bridgerton 3. évadát. Már vártam, mert én szeretem ezt a sorozatot. 

A könyvek tetszettek nekem, jók voltak. A sorozatoknál meg tudtam, hogy kicsit más lesz. De engem ez sem zavart, örültem neki, és vártam.

Igen, valóban kevesebb volt a főszereplők szerelmi szála, mindenki másé is befigyelt, ami lehet, hogy nem kellett volna ilyen erősen. De persze mindenki élete folyik valamerre és történik valami mindenkivel. Jó és rossz egyaránt. Nem igen volt benne meglepetés, de nem is vártam. Jó ez úgy, ahogy van. Azt nem mondom, hogy nem voltak problémáim pl. a Benedicht vonallal, de értem én, hogy modernizálni akarják, meg érzékenyíteni, de én ebben maradi vagyok. 

Volt benne néhány dolog, ami nem annyira tetszett. A könyv jobb volt, izgalmasabb, szexisebb, valahogy magával ragadóbb, de azért érdemes megnézni. Romantikus. Szép ruhák vannak benne. A hangulata is tetszetős. Várom a következő évadot. 

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése