2024. október 11., péntek

#672. 16 millió ajándékba

 Losonczi Dávid, birkózó miután az olimpiai 5. helyezéséért járó 16 millió forintos jutalmat odaajándékozta lakhatási problémákkal küzdő embereknek és állatmenhelyeknek, ezt mondta:

 
 
„Nekem az emberség az elsődleges célom, hogy azért szeressenek, aki vagyok, ne azért, amit elértem. Nyilván nem az ötödik helyért mentem ki, de az emberek ettől függetlenül is szerettek, azért, aki vagyok. Ez minden szempontból nagyon sokat adott, hatalmas motivációt jelent a jövőre. Szóval mindent összevetve: nagy lecke, drága tanulópénz volt Párizs, mégis pozitív élményként maradt meg. Meg van mindenem, tizenhatmillió forinttal nem lennék se több, se kevesebb, azoknak az embereknek viszont nagy szükségük van rá, akiknek ezt adom. Soha nem a pénzért birkóztam, a célom az, hogy dicsőséget szerezzek Magyarországnak, és egészen biztos, hogy a jövőben is ugyanígy gondolkozom.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése