2024. október 7., hétfő

#370. Egy kis nyári, vízparti hangulat - visszatekintő

Teljesen rákattantam a https://www.countryliving.com/ oldalra. Nem tudom, nem abbahagyni a nézegetését. Teljesen magával ragad, szeretem. Most persze minden tele van az őszi hangulattal, amitől teljesen el vagyok ájulva, mert a kedvenc évszakom, de erre is rátaláltam. És kicsit visszagondoltam a nyárra...

Két dolog jut az eszembe az ilyen típusú házakról. Egyrészt egy sorozat, a Harrow, aki egy törvényszéki patológust játszik, és a hajóján él. Másrészt, amikor először voltam Párizsban, és a Szajnán hajókáztam, láttam sok ilyen típusú lakóhajót. Mondjuk az nem most volt. De emlékszem, amikor az idegenvezető mesélt arról, hogy Pierre Richard francia színész ilyen lakóhajóban él. Úgy tudom, hogy ez azóta sem változott.

Aztán találtam ezeket a képeket...

 54eb9a9be6761_barge-seattle-outside-de.jpg

Tudom, hogy külföldön nagy divatját éli az úgynevezett "tutaj" lakás. Még a romantikus filmekben is helyet kap. A Szerelem hálójában című (nagy kedvenc) romantikus filmemben is Tom Hanks a hajójára költözik, miután szakít a barátnőjével. Mert hát minden milliomosnak figyel valahol egy hajó... :)

54eb9a9d38b30_sausalito-outside-de.jpg

Mindenesetre ezeket a "házakat" régi csónakokból, kisebb hajókból, vitorlásokból alakítják át a legújabb divat, design szerint. Sőt, ami a legjobb, hogy sok helyen "hotelként" működik, ki lehet bérelni egy-egy kisebb nyaralásra :)

54eb9a9b09c3c_paris-outside-de.jpg

54eb9aa1bed78_netherlands-inside-de.jpg

54eb9a9fc6db0_new-orleans-outside-de.jpg

forrás

  Azért - főleg a Szajnán - kipróbálnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése