2020. január 23., csütörtök

ÉLETSZÖVŐ # 23. Melyik zene jellemezné legjobban a napodat?

A mai napom is nagyon fárasztó volt. De persze nagyon jó.
Mivel szombat délutánra egy játékos alkalmat szervezünk a gyülekezetben, ahol kicsit a gyülekezeti tagok együtt lehetnek és jobban megismerhetjük egymást. Az a cél, hogy ne csak "szentéletűeknek" látszódjunk már :), hanem nevessünk is együtt, meg játszunk együtt. Lelkesek is voltak a tagok, úgyhogy elég kalandos játékokat találtunk ki. Legalábbis nekünk tetszik, és mi nagyon élveztük a rákészülést.
Így a délelőttöt nála töltöttem, hogy az utolsó simításokat elvégezzem. Aztán 1 körül hazajöttem, kicsit pakoltam, lomtalanítottam, rendezkedtem, aztán megjött Nagylány, akivel mennem kellett gitárra, majd úszni. Este értünk haza, úgyhogy a következő reakcióm valamiféle vita volt a gyerekeimmel (a többivel), akik nem pakoltak be a táskába, és nem tanultak meg. 
Aztán pedig kiütöttem magam, és olyan gyorsan elaludtam, mint a villany. Szóval, ezt a napomat a fáradtság jellemezte. 
Egyszóval fáradt vagyok, és már tart számomra a végső visszaszámlálás. 
Mert hogy még tetőződjön a dolog, vasárnap Nagylány szülinapi bulija is lesz. De jó nekem. 

#23. Melyik zene jellemezné legjobban a mai napodat? Miért?

És hogy miért? Szerintetek?
És neked?


A zene kifejezi mindazt, amit nem lehet szavakba önteni, 
de lehetetlen nem beszélni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése