2020. január 15., szerda

ÉLETSZÖVŐ # 15. MILYEN KÖZMONDÁS VAGY SZÓLÁSMONDÁS JUT ESZEDBE A MAI NAPODRÓL?

Az utóbbi időben hoztam egy döntést. 
Nagyon fáradt vagyok, sok minden összejött lelkileg, és fáradtnak érzem magam. Ezért át kellett gondolnom a hetemet, és a dolgaimat, és döntést hoztam. Muszáj sportolni! - mondtam magamnak. Eddig is jártam úszni, vasárnap délutánonként, de éreztem, hogy ez kevés, így ki kellet választanom egy másik napot, hogy elmehessek, és levezessem a bennem felgyülemlett feszültséget. És mivel úszni nagyon szeretek, ezt választottam. Muszáj mozogni! Mindenkinek jobb, aki körülöttem van. :)

#15.  MILYEN KÖZMONDÁS VAGY SZÓLÁSMONDÁS JUT ESZEDBE A MAI NAPODRÓL?




Ne feledd: a mai nap lehet az év legjobb napja, 
és a holnapi még jobb lehet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése