2020. január 5., vasárnap

ÉLETSZÖVŐ # 5. MI VOLT MA A NAP CSÚCSPONTJA?

Hosszú volt a téli szünet, és a magunk módján élveztük is a sok együtt töltött időt. Szeretek a gyerekeimmel és a családommal lenni. 
Amióta hazajöttünk, nem igazán szólnak másról a napjaim, mint arról, hogy mosok-vasalok-főzök (bár ez utóbbiba Férj sokat besegít, amiért hálás vagyok neki), de tudjátok egy régi barátnőmtől, akivel még a nyíregyházi Jókai iskolában dolgoztunk együtt mindig rengeteg ruhát kapunk. A lányom a lányaitól örökli a ruhákat, és így nekünk nem is kell sohasem vásárolnunk. De tényleg. ÉN hálás vagyok, mert a 12 év alatt, (még van pár nap a 12-ig), amióta megvan a Nagylányom, nem kellett ruhát vennem. :) De persze a zsákolás és pakolás sok hellyel jár, úgyhogy 4 zsák ruhát válogattam át, és egy hete próbálok neki helyet csinálni. 
Még karácsony előtt Kisfiamat elköltöztettük a lányoktól, neki külön szobája lett, ami azzal járt, hogy készülődés helyett káoszt csináltunk, és hagytunk is itthon. Úgyhogy még a rendcsinálás is megy, és a lomtalanítás is, szóval, jó buli! 
Kicsit el is fáradtam. 
A mai napom sem szólt másról, csak arról, hogy vasaltam délelőtt, délután meg sütöttem. Pizzát és fahéjas csigát. 
Még csak most kezdődött a január, és már fáradtnak érzem magam. Szerintetet ez normális?

#5. MI VOLT MA A NAP CSÚCSPONTJA?

Most pár percre leültem, mert Férj elvitte a Legkisebbet úszni, és gondoltam, adok magamnak egy kis pihenőt. Úgyhogy ez most a nap csúcspontja. A pihenés. Most éppen ülök az ágyon, és nézek egy sorozatot. De csak egy kis ideig, mert teregetnem kell még, meg menni a Legkisebbért az uszodába. 
De a nap csúcspontja, hogy a Fahéjas csigámat a gyerekek megdicsérték. Kell egy anyának ettől több?

És nektek?

A mai nap tökéletes arra, hogy boldog légy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése