2020. január 18., szombat

ÉLETSZÖVŐ # 18. HÁNYAST ADNÁL A MAI NAPRA?

# 18.  Hányast adnál a mai napra?1-10-es skálán hányast adnál a mai napodnak, és miért?


Vannak érdekes kérdések ebben a könyvecskében. De hát a kihívás az kihívás... :)
Én egyébként nem szeretek osztályozni. Alapvetően bajom van ezzel. Még amikor mondjuk magyart tanítottam, akkor arra persze lehet különféle jegyet adni, de hittanból nem szeretek. Ez olyan, mintha te 5-re hiszen és én meg csak 3-ra? Vagy hogy van ez?
Így magamat sem tudnám osztályozni.
Jelen esetben nem is fogom.
Bocs. :)
Egyébként egy nagyon jó nap volt. A gyülekezetben énekeltünk a gyerekekkel, délután a Gyerekkörön a Kősziklára épített házból készültem nekik, kvíz is volt, aztán pedig vendégségbe mentünk.

Szóval, sűrűnek sűrű nap volt, minden ellenére jól éreztem magam, és nagyon elfáradtunk. De nem tudok erre a napra jegyet adni. :(

Az egyetlen különbség egy jó és egy rossz  nap között a hozzáállásod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése