2020. január 14., kedd

ÉLETSZÖVŐ # 14. MELYIK ÁLLAT LENNÉL A LEGSZÍVESEBBEN ÉS MIÉRT?

Ma arra ébredtem, hogy nincs kedvem kimászni az ágyból, útjára bocsátani a gyerekeket, és harcolni a reggellel. Mert bár nem olyan régen "dicsekedtem" azzal valahol, hogy az én gyerekeim milyen húha, ügyesek, meg minden... :)  na, ma ezt felülírták. Rég vitáztam már velük ennyit, és én ezt erősen a hideg és a sötét reggel számlájára írom. A januárban ezt nem szeretem. A hideget és a sötétségét. Milyen jó lenne, ha ez amolyan relaxálós hónap lenne, amikor igyekszel mindent túlélni. 
Ilyenkor szokott az emberek többsége depressziós lenni, amit meg tudok érteni, de azért küzdjünk ellene, rendben? Keressük az életben, a napokban az apró örömöket. 
Ezt ma reggel fotóztam, amikor vittem a gyerekeket iskolába. Ugye milyen szép, téli hangulat?
Na, ezért viszont megéri fázni is... :)

 #14.  Melyik állat lennél legszívesebben?

Nos, nem igazán szeretem az ilyen kérdéseket. Én nem lennék semmilyen állat lenni, mert szeretek embernek lenni. :)
Bár vegaként szeretem az állatokat, de nem akarnék a helyükben lenni. Még a macskáméban sem, akinek pedig igazán jó dolga van. De azért lennék a saját macskám. :)
Ő MÁR SAJNOS NINCS VELÜNK.
De persze maximálisan és erősen macska-párti vagyok. Nagyon bírom, hogy öntörvényűek, a saját ritmusukban és hangulatukhoz mérten élik az életüket. Nekem bejönnek.
De én én szeretnék maradni. :)


És te?

Ha olvasni tudnánk az állatok elméjében, 
csak igazságokat találnánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése