2024. január 16., kedd

257. Sorozatajánló - Human Target, avagy a Tökéletes célpont

Már ezt a sorozatot is láttam régebben. Elsősorban azért, mert nagyon kedvelem Mark Valleyt, (aki bekerül a legjobb 20-ba)  aki szerintem egy jó színész. Több sorozatban láttam már, legtöbbször kis szerepekben, de ebben, és a Boston Legalban (amiről persze még nem írtam, de tervben van - főleg, ha újra megnézem :) ) kedveltem meg igazán. Amúgy is olyan férfias férfi szerintem.

Mondjuk fordíthatták volna már szó szerint a sorozatot, hiszen mindannyian tudjuk, hogy szó szerint Emberi célpont lenne a helyes. Mindegy is. Ezért is inkább az eredeti plakátot tettem ide, nem a régit. Szerintem egyébként egy jó sorozat lehetett volna, kár, hogy csak két évadot ért meg. Én láttam benne fantáziát, és az alapötlet is jó volt.

Ezt az amerikai akciófilm-sorozatot, 2010-ben forgatták. 

Egy nagyon egyszerű mondanivalója van, mert hiszen hősökre mindig szükség van, és van valaki, akinek a múltjában van olyan, ami megváltoztatja, és ő is más akar lenni. Szerintem ez a legegyszerűbb megfogalmazás.

Csupán egy igazán bátor és önfeláldozó férfi képes arra, hogy célpontként magára vonja a megbízóit fenyegetők haragját. A film alapja a vele azonos címet viselő Human Target képregényt álmodta a filmvászonra, melynek központi szereplője Christopher Chance (Mark Valley) biztonsági szakértő, aki két üzlettársa, Winston (Chi McBride) és Guerrero (Jackie Earle Haley) segítségével épül be a kliensek életébe és válik japán tolmáccsá vagy könyvelővé, hogy ha eljön a pillanat és ledobni kényszerül az álcát, habozás nélkül a megbízó és a puskagolyó közé vesse magát. 
Én mindenesetre sajnáltam, hogy vége lett. Igazán szórakoztató sorozat volt. 
Mindenesetre ajánlom.

 Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése