2024. január 9., kedd

#253. New York egy biciklizős fotós szemével

 Az egyik hobbim a fotózás. Szeretem az utcákat járni, főleg a parkokat, erdőket, ahol vannak fák. Még jó, hogy egyébként szinte mindenhol vannak fák. Nem vagyok profi fotós, még talán jó sem. De előszeretettel örökítem meg a pillanatokat, amelyek tetszenek nekem, vagy amelyek valamiért felkeltik a figyelmemet. Leginkább utcákat és utcai természetet fotózok, embereket nem. Csak a családomat, már amikor engedik. :)

Az Instagramon is azért vagyok fent, mert fantasztikus fotókat látok. Persze, a legtöbb profi fotós, és van, akinél meg meg van szerkesztve a kép, ami nekem más hatású, mert már nem az igazi hangulatot adja vissza. Na, mindegy. 

Én azt is nagyon szeretem, amikor valaki bátran használja a fényképezőgépet. Valahol láttam  a nevét, aztán rákerestem egy Tom Olesnevich nevű emberkére először az Instán, aztán meg az oldalán. Ez a fiatalember hosszú idő óta biciklivel járja New York utcáit, és mivel a fotózás a hobbija, összekötötte a kellemest a hasznossal. Egy kamerát szerelt a biciklijére, és ahogy tekert, úgy fotózott. Érdekesebbnél érdekesebb képeket készített. 

Nekem elsősorban a pillanatfotók miatt tetszenek, és mert jól elkapott képek vannak benne. A biciklizést nem annyira élvezném. Főleg New Yorkban nem.

A lenti linkeken belenézhettek az oldalába és az Instájába is. Közben apuka lett, és élvezi. :)

New York más képen, más szemmel

nyc_bike_project_1600-101.jpg

nyc_bike_project_1600-103.jpg

nyc_bike_project_1600-106.jpg

nyc_bike_project_1600-104.jpg


nyc_bike_project_1600-109.jpg

nyc_bike_project_1600-113.jpg

nyc_bike_project_1600-111.jpg

nyc_bike_project_1600-114.jpg

nyc_bike_project_1600-121.jpg

nyc_bike_project_1600-117.jpg

nyc_bike_project_1600-122átmér.jpg

forrás: tomolesnevich és az Instagram oldala

Fantasztikus! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése