2024. január 13., szombat

Jézus a gyógyító

Jézus csodáinak a része a gyógyítás. Sokszor beszélgetünk erről. Aztán kitalálták, hogy szeretnének kézműveskedni. Ennek örültem, mert nálam itthon mindig van ilyesmi. Így kikészítettem nekik, amit találtam itthon - wc papír guriga, olló, ragasztó, és remek dolgokat alkottak.

A legnépszerűbb az orvosi táska elkészítése volt. Ezt a rajzot Jézus csodáihoz alkottam, mely kézműves lehetőséget biztosít, hiszen Jézus az, aki minden betegséget meggyógyít. 
De felhasználható az Irgalmas szamaritánushoz is :)

Ezt készítettük (ez az én alkotásom :) )
a nyomtatóm már eléggé vacakol



Használjátok szeretettel!

1. Színezd ki az orvosi táskát, aztán a az orvosi eszközöket is!
2. Vágjatok körbe mindent!
3. Ragasszátok fel a táskába az eszközöket!


 
Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése