2024. augusztus 28., szerda

#360. 3apró dolog, ami tetszik

Pár nap, és itt az iskolakezdés. Eléggé vegyes érzelmek vannak bennem. 
Újra első osztályt kaptam, ez már a 3. év, hogy újra elsősökhöz kerültem. Már annyira profi vagyok első osztályból, hogy csak na! :)
Most, hogy a teremdekorációt csináljuk, ami nem halad olyan jól, mert én kb. 1 hete tudom, hogy hol leszek.De ez egy vicces helyzet, tényleg. Már Zsófimat is magammal vittem, szegény ő mászott fel mindenhová és kalapált fel dolgokat, amiket tudott. A kolléganőmnek eltört a lába, én pedig egész augusztusban kezelésre és gyógytornára járok - még az áprilisi ízületi gyulladásom miatt. Úgyhogy kicsit késésben vagyunk, de majd csak megoldódik.
Mindenesetre sok ötletet találtam. Iskolait is, meg másfajtát is. Most az utóbbiakból hoztam párat. 

 
Szeretem az egyszerű ötleteket, és az olyanokat, amik kicsit feldobják a kertet, a házat. A DY dolgokat. Érdekes, ennek ellenére mégsem vagyok nagy újrahasznosító, vagy megvalósító. Nem tudom miért. Sok minden volt tervben, de aztán valahogy nem csináltam meg őket. De nézegetni szeretem, így ha ti is, akkor hoztam 3 jópofa apróságot, ami még ötletes is. 
Jópofák.

Kellemes iskolakezdést kívánok mindeninek!
Ezen a weboldalon nézelődhetsz, szerintem találni fogsz jó kis dolgokat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése