2024. augusztus 14., szerda

#355. Könyvajánló - Marie-Claude Monchaux: A sehány éves kislány

Könyvrendszerezésben (is) vagyok, és a kezembe akadt egy régi könyv, amit én gyerekkoromban is nagyon szerettem, és a gyerekeimnek is megvettem. Szerintem kicsiknek is alapmű. 

Nagyon aranyos könyv a születés történetéről. Nem kerít nagy feneket a szerző ennek a témának. Egyszerű, érthető szavakkal mondja el, hogyan születünk. Talán ez az egyszerűség az oka annak, hogy ilyen népszerű a knyv. Egy kicsi gyerek is könnyen megérheti anélkül, hogy különösebben gondolkodnia kellene rajta. A történet minden apró nemzedék számára aktuális. Az illusztrációk pedig csodaszépek. 

 Ez nem tündérmese, hanem igaz történet, de szebb minden tündérmesénél, mert egy igazi kislány igaz története. Marie-Claude Monchaux legkisebbeknek írt felvilágosító könyvén már nemzedékek ismerték meg születésük történetét. 

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése