2024. augusztus 1., csütörtök

#349. Sorozatajánló - Tracker

Már egy ideje nem néztem feliratos sorozatokat, mert nincs rá időm. Azt szeretem, ami szinkronizálva van, mert vasalás mellett és pakolás mellett könnyebb hallgatni. De a feliratosoknál muszáj előtte ülni, mert olvasni kell. Nem olyan jó az angolom, hogy mindent értsek, de sokat tanulok a feliratosokból. Egyébként. :)

Ezt a sorozatot valahol valaki ajánlotta. Friss sorozat, gondoltam, megnézem. Egész jó volt. 

Először nem tudtam hova tenni a főszereplő Justin Hartleyt, de aztán rájöttem, hogy a Rossz anyák karácsonyában láttam, mint a vetkőzős fiút. Egyébként meg kell hagyni, tényleg helyes pasi.  A sorozat meg szórakoztató. Ajánlani tudom. 

 Colter Shaw egy nyugtalan és rejtélyes férfi, aki jutalmat kap azért, hogy megtalálja a hiányzó személyeket vagy segít megoldani a bűncselekményeket. Nem magánnyomozó vagy rendőr, hanem egy szakértő nyomkövető, akinek a nyomozói érzéke és a tudománya tökéletesen alkalmas a legfurcsább esetek megoldására.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése