2024. augusztus 19., hétfő

#356. Vasalódeszkák... a kedvenceim

Sokan mosolyognak rajtam, amikor elmondom, hogy a vasalás engem kikapcsol, és jót tesz a lelkemnek. Sokan mondják, hogy felesleges, meg hogy ők csak akkor vasalnak, amikor felveszik a ruhát, vagy olyan ruhákat vásárolnak, ami nem gyűrődik. 
 
Nekem ez teljesen mindegy. Én szeretek vasalni, mert megnyugtat, és kikapcsol. 
Ezért most hoztam néhány szép vasalódeszka huzatot. Aki tud varrni, és szeret, biztosan kedvet kap.
 
forrás             


  

 
Én ugyan nem tudok és nem is szeretek varrni, de akinek van kedve, ezen az oldalon megnézheti, hogy hogyan kell megcsinálni.😊



Nekem a piros meg a színes kicsit túlzás, de azért érdekes dolgokat készítenek.

Ironing Board Quilt | susies-scraps.com

Happy Quilting: Rainbow Ironing Board Cover Tutorial Ezért is maradok inkább a vasalásnál. :)

1 megjegyzés:

  1. Én nem szeretek vasalni, de megértem, hogy te igen. Varrni se szeretek, de főzni igen.

    VálaszTörlés