2024. március 17., vasárnap

#292. Apró örömök, avagy visszatekintő a múlt hétre

 Folytatódik az Apró örömök sorozatom.

2024.03.10-16.

🌷 Mindenféle történt a héten. De leginkább sajnos, hogy újra nem vagyok jól. Nem tudom mi a helyzet, de nem igazán sikerült meggyógyulnom. Az egész hetemre rányomta ez a bélyegét. 
🌷Voltak vicces pillanatok a héten. Az elsőseim cukorborsók, és nagyon szeretem őket. 
 
Egyik nap kicsit elvonultam vágni és ragasztani a fejlesztő termünk mellé. Ott volt üres terem.
Jövök ki, és találkozom az én cuki kis elsőseimmel. Mire az egyikőjük (aki nyilván jól ismeri a termet) odakiált nekem:
- Szia Andi néni! Te is fejlesztőn voltál? 
 
🌷 Szeretem a keddi úszásórákat. Ugyan nem én úszom, hanem a gyerekek, de jó látni, hogy annyira ügyesek, és olyan sokat fejlődnek. 
🌷Amikor meglátnak a gyerekek, és odaszaladnak megölelni. Még ha utána el is kapod a nyavalyát. :)
🌷Sokat helyettesítettem a héten.
🌷 Többet kellene sétálnom az ízületeim miatt, de elég kevés idő jutott rá.
🌷Virágokat fotóztam, és az egyik hűvös délutánon két madarat az iskola előtti fán. Eléggé fáztam akkor. 
🌷 Előkerültek a vékonyabb szoknyáim, de persze még mindig vastag harisnyával.
 
🌷Rajzszakkörön a gyerekekkel tulipánokat készítettünk, technika órán meg cukorral festettünk. Ezeket bevetettem a szombati gyermek körön is. 
🌷 Ebben az évben a mi iskolánk adta a március 15-i műsort, és ebben természetesen Nimród is szerepelt, amire nagyon büszke voltam, noha nem vagyok egy magyarkodó lelkületű ember. Mármint magyar vagyok, de ez nekem sokadrendű. Elsősorban ember és Jézushoz tartozó személy szeretnék lenni. Más nem számít, mert Krisztus nem  nézi sem a származást, sem a bőrszínt, sem azt, hogy hova és hol születtél. 
🌷 Ott volt néhány elsősöm. Készítettem róluk egy képet, nem látszik az arcuk, ez is volt a cél. De ők olyan aranyosak és annyira cukin szerelmesek. Még a műsorra is együtt jöttek. Igazán olvadok tőlük.
 🌷A szombat a gyülekezetben telt el, és Csudajó Kört tartottunk. Nagyon büszke vagyok rájuk, mert sok mindenben segítettek. Szeretem őket. 
 
🌷Egész héten erős migrénem volt, fájt a nyakam, és nem tompul a fájdalom. Elmentem kicsit sétálni, ahol találkoztam egy cicával, aki feldobta a napomat. Ugye milyen cuki?
🌷 Szombat este, miután hazaértem rögtön lefeküdtem aludni, és azonnal el is aludtam. 8 órán keresztül aludtam. Ez nálam nagy ritkaság.
🌷Kikeltek a tulipánjaim, hamarosan lesznek virágok.
🌷Mindent egybevéve jó kis hét volt.

Boldog új hetet kívánok mindenkinek!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése