2024. március 5., kedd

#283. Bátran lehet osztogatni!

 Hiszem, hogy minden gyerek egy külön egyéniség, és rengeteg történetem van arról, hogy nem mindig minden fenékig tejfel a gyerekek életében. De azt tudom, hogy a dicséret sokat jelent nekik. És igyekszem is élni ezzel a lehetőséggel. Hiszek abban, hogy a dicséret szárnyakat ad. (Nem a RedBull.)
És azt látom, hogy a mai gyerekek egyre jobban és erősebben igénylik ezeknek a kifejezését. 
 
Néha azon kapom magam, hogy hajlamos vagyok "kritizálni". Kontrollosként elég nehéz elismerni, ha valami jó. Magam felé is ilyen vagyok sajnos, de tanulom. 
Igyekszem egyébként sokszor elmondani a gyerekeknek, hogy szeretem őket, meg hogy cukik, és sokat viccelődök velük, mert nálam ez sok esetben a dicséret. És a kis elsősök elég jól értik a néha magam számára is fárasztó humoromat. De mondani kell. Ahogy dicsérni is. :)



Száz kifejezés megerősítéshez, elismeréshez, bátorításhoz

Bámulatba ejtő vagy!
Becsüllek ezért!
Bíztam benned!
Büszke vagyok rád!
Csúcs!
De figyelmes vagy!
Egyedi felfedező vagy!
Egyedi ötlet!
Eltaláltad!
Érdekfeszítő, amit mondasz!
Értékes elképzelés!
Ez a te jó utad!
Ez az! Helyes!
Ez derék!
Ez ésszerű!
Ez figyelemre méltó!
Ez gyönyörű!
Ez hihetetlenül jó!
Ez igen!
Ez jó ötlet volt!
Ez nagyon jó!
Ez pompás!
Ez tetszik nekem!
Ez tökéletes!
Ezért tisztellek téged!
Ezt jól csináltad!
Ezt nem gondoltam! Dejó!
Ezt vártam Tőled!
Fantasztikus!
Fáradhatatlanul dolgozol!
Felnézek rád!
Felvidítottad a napomat!
Győztes vagy!
Hallatlan erős vagy!
Hiszek a tettrekészségedben!
Hiszek az erődben!
Hurrá!
Izgalmas ez a véleményed!
Jé, micsoda eredmény!
Jó a terved!
Jó munka!
Jól sikerült!
Kimagasló teljesítmény!
Kitűnő alkotás!
Kreatív tevékenység!
Lelkiismeretes vagy!
Magával ragadó, amit csinálsz!
Meglátod, sikerülni fog!
Micsoda képzelőerőd van!
Milyen találékony vagy!
Most eltaláltad!
Nagyon jól gondolod!
Nagyon okos!
Nagyszerű!
Nagyszerűen sikerült!
Nekem tetszik!
Nemes tett!
Nyerő vagy ebben!
Óriási elképzelés!
Örömöt szereztél nekem!
Ötletes!
Pompás!
Pontos vagy!
Remek, amit tettél!
Rendkívüli teljesítmény!
Ritka egyedi alkotás!
Semmi meg nem állíthat téged!
Szenzációs!
Szép munka volt!
Szép próbálkozás!
Szép, mutatós!
Szeretem a precízségedet!
Szeretetre méltó vagy!
Szívdobogtató az akaraterőd!
Szuper munka!
Szuper, amit tettél!
Támogatlak ebben!
Te csodálatos vagy!
Te egy gyöngyszem vagy!
Te egy igazi lovag vagy!
Te egy jó barát vagy!
Te egy kincs vagy!
Te élen jársz!
Te erre képes vagy!
Te fontos vagy nekem!
Te képes vagy erre!
Te megérdemelsz egy nagy ölelést!
Te nagyon okos, értelmes vagy!
Te őszintén kedves vagy!
Te páratlan vagy ebben!
Te vagy a csoda!
Te vagy a legjobb!
Te vagy a vidámság!
Tökéletes!
Tudtam, hogy megcsinálod!
Tudtam, hogy sikerül!
Tündéri vagy!
Tüneményes!
Tyű, de jó! Boldoggá tettél!
Ügyes! 
 
Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése