2024. február 10., szombat

#268. Apró örömök, avagy visszatekintő az elmúlt hétre

Újra itt vagyok. Az a cél, hogy  az Apró örömök, amiket novemberben elkezdtem, kicsit folytatódjon. Mert jó visszagondolni, később pedig emlékezni arra, hogy mi minden is történt és történik az emberrel. 

Visszatekintve ez egy nehéz hét volt. 01.03-10.

 💗 A héten a lányok betegek voltak. Kata már a múlt héten elkezdte, ami miatt nem is jutott el a farsangra. Szerintem annyira nem bánta. Az én gyerekeim nem annyira bulizósak. Zsófi tervezte, hogy megy, de ő is lebetegedett, így sajnos csak én mentem. Én sem szeretem az ilyen össznépi mulatságot. De azért készült rólam egy kép, amit nem vettem észre. Éppen bajuszkákat varázsoltam fel az egyik elsős arcára.
💗Az iskolában az ötödikesekkel már egy ideje egy jó kis projektre készülünk, amit majd megmutatok, ha felkerült a falra. 
💗 A héten két szülői értekezleten is voltunk. Egy nyolcadikos továbbtanulóson, és a gimiben. Ez utóbbival kapcsolatban néhány tanárt is meglátogattunk és beszélgettünk velük.
💗 Míg otthon voltam, mert táppénzre mentem Katával, addig az volt a legjobb, hogy kiürítettem a ruháskosarat. Meg is örökítettem, hogy emlékezzek rá, hogy volt ilyen is. :)
💗 Katával van egy órám külön az iskolában, amit a könyvtárunkban tartunk. Ilyenkor nemcsak bibliai történetről beszélgetünk, hanem olvasunk is. Ő választotta a Tündérszép Ilonát. Nem baj, hogy már vették. 
💗Nem fáradtam el annyira a héten, bár most az iskolában is sok a hiányzó gyerek. De sajnos még mindig elküldik betegen a szülők a gyerekeiket iskolába. 
💗 Pénteken van 1 lyukas órám, ilyenkor a parkban szoktam sétálni, és ezt a szép, sárga virágot fotóztam. Nem tudtam, hogy mi a neve, de valaki felvilágosított, hogy téli jázmin. 
💗Tudjátok, már meséltem, hogy nálunk a gyülekezetben közös szeretetvendégség van minden szombaton. Én most sóskát készítettem, mert nagyon szeretik a testvérek. Az én sóskámat. Pillanatok alatt el is fogy!
💗 És persze a hét nem is telhetne el Ray fotó nélkül. 
💗 Meg sütöttem egy kis meggyes-mákos muffint.
💗 Nagyon szeretem csinálni és kitalálni a Minden nap ünnep! posztokat. Annyira élvezem!
💗 Elkezdődik a Házasság hete időszak, ami jó, mert én hiszek abban, hogy a házasság jó. És az emberek többsége olyan rossz véleménnyel van róla, hogy igenis példát kell mutatnunk nekünk, házasoknak, hogy LEHET JÓL CSINÁLNI!
 💗 Megnéztem egy sorozatot, ami Agatha Christie könyv feldolgozása volt, de nekem nem tetszett annyira. Majd később írok róla.

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése