2024. február 17., szombat

#273. Apró örömök, avagy visszatekintő az elmúlt hétre

Folytatódik az Apró örömök sorozatom. 

 02.11-17.

Hosszú és nehéz hét van mögöttem, de nagyon jó volt.

💓 Hétfőre Kata visszaesett, belázasodott. Így újra itthon maradt. De Nimród annyira cuki volt, hogy vállalta, hogy itthon marad vele, és vigyáz rá. Elküldte őt váltófürdőzni, megmérte a lázát, folyamatosan fűtött rá. Annyira cukik voltak.
💓 Keddtől már Férj maradt itthon, ami azt jelentette, hogy nyugodtabb voltam, és tudtam, hogy mire jövök, minden nap lesz finom ebéd.
💓 Az egyik kolléganőm lebetegedett, és engem kért, hogy helyettesítsem. Mit ne mondjak, nagyon elfáradtam. Tényleg. Bár az osztályt nagyon szeretem (tavaly velük voltam napköziben), és elég jól ismerjük egymást, azért elfáradtam. Egy héten keresztül szinte egész nap... Most tényleg nem nagyon volt lyukas órám. De ennek ellenére nagyon élveztem. Tényleg.
💓 Volt iskolai Valentin napi ajándékozás, ahol mindenki mindenféle üzenetet küldhetett a tanárainak és egymásnak. Nekem ez volt a kedvencem, és el is küldtem a Férjemnek:
 
💓 Az én óráimat is mások helyettesítették, és ezt kaptam ajándékba: 
💓 Szeretem a technika órákat tartani, és élvezem is, mert jó dolgok sülnek ki belőle. Mint ahogy láthatjátok. Alul pedig a két ötödikben készítettünk Ókori Hellászos projektet. Volt olyan, aki komolyan vette, volt olyan, aki nem. De alapvetően jó dolgok jöttek ki belőle. 
💓 Megtanulni túllépni egy konfliktushelyzeten. Utálom a problémákat, és nem is szeretek konfrontálódni, de ha muszáj, simán belemegyek helyzetekbe, és elmondom a véleményemet. Régebben féltem, ma már nem. Egyre bátrabb vagyok, és ennek nagyon örülök.
💓Vicces történet a 2. osztályban:
 
A 2. Osztályban a barátságról beszélgettünk.
- Andi néni, neked van legjobb barátod?
-Igen. Már 45 éve ugyanaz a legjobb barátnőm.
-Ó! - kiált fel az egyik fiúcska - Pedig én 38 évesnek néztelek! ❤️(Itt hálásan megköszöntem a fiatalítást.)
- Az én anyukámnak is 45 éve barátja a Gergő anyukája! - szól bele egy kissé túlzásokra hajlamos fiúcska.
-Mert hány éves anyukád?
- 38.
 
💓 A héten nagyon elfáradtam. Fizikailag is, meg lelkileg is. Főleg fizikailag. Sajnos még mindig küzdelmeim vannak az ízületeimmel (valószínűleg örököltem), de nagyon kibuktam. El tudjátok képzelni, amikor amúgy is 3 órát aludtál, és szinte egész napozol, mennyire elfáradsz? - Most mondom, nem ér irigyelni a pedagógus pályát!  - És hazamész, majd alszol egyet, meg még egyet, és úgy vagy jól?
💓 Ez az ige erősített meg a héten:
Sok erőt kaptam, és teljesen megnyugodtam. Vagyis jobb a lelkem.

💓 Esténként kicsit jutott idő olvasni, már amikor nem voltam túl fáradt.
💓Viccelődés a kollégákkal.
💓 A héten kétszer káposztás tésztát enni. Bármikor!
💓 Nimród Zrínyi matek versenyen járt, aminek bármi is az eredménye, én már büszke vagyok rá!
💓Férj finomakat főzött.
💓 Ray egy mai pillanata:
💓Katám is egyre ügyesebb a művészet területén.
💓 Boldog szombatot kívánok mindenkinek!

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése