2024. február 13., kedd

#270. Sorozatajánló - Doyle and Doyle

 Ezt a sorozatot - nem túlzok - legalább 5 éve láttam, csak elfelejtkeztem róla. És most, hogy nézegettem a bejegyzéseimet, feltűnt, hogy nem is írtam róla. Valószínűleg akkor kellett volna, amikor láttam, és biztos vagyok benne, hogy terveztem is.

Így igazából nem tudok mit mondani. Nagyon már nem emlékszem. Hatalmas nagy nyomot nem hagyott bennem. Emlékszem, hogy vicces volt meg kalandos, meg mindenféle helyzetbe kerültek a főszereplők. Úgy emlékszem, hogy tetszett is. De nem biztos, hogy mostanában újranézem, mert egy egészen nagy és hosszú listám van, amit viszont még nem láttam.

 


 Történet:

A newfoundlandi álmos kikötővároska, St. John's változóban van: ahogy az olajüzletből beáralmó tőke kezdi megtölteni az emberek zsebét, úgy tör felszínre a korrupció és a határtalan pénzéhség. A haszonszerzésből elkövetett bűntények, gyilkosságok és egyéb kétes üzelmek után Jake Doyle magándetektív és apja Malachy Doyle nyomoznak.

Mindenesetre egy könnyed, nyomozós kikapcsolódásra alkalmas sorozat. 

Ajánlom.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése