2024. július 14., vasárnap

#343. Filmajánló - Beverly Hillsi zsaru 4.

 

 A 80-as években nagyon népszerű film volt. És Eddie Murphy meg menő színész. Igazán jól állt neki a nagyszájú, nagydumás zsaruszerep. Ahogy mondani szokták, jól tolta. Én is szerettem a Beverly Hillsi zsaru filmeket, és nincs olyan ember, aki nem ismerné a zenéjét a filmnek. 

Amikor olvastam, hogy lesz, örültem neki, de kicsit aggódom, hogy egyes színészek kiöregedtek már a klasszikus szerepeikből. 

Aztán megnéztük Férjjel a 4. részt. 

Nekem nagyon tetszett. Klisés volt, meg tipikus, amikor tudod, hogy mire számíts, de akkor is jó volt. Murphy visszafogottabb voltam, mint szokott lenni, a harsányság hátrább maradt, de szerintem most is nagyon jól hozta a figurát, és a poénok is igazán ültek, ahol kellett. Jó volt.

A főszereplő ezúttal is Axel Foley, aki visszatér Beverly Hillsbe, hogy segítsen régi kollégájának. Mindenki megöregedett a filmben, és ez igazán jól állt neki. Nem játszották túl, nekem tetszett, szórakoztató volt. Nem vagyok egy nagy Murphy rajongó, de ezt most jól csinálta. Tényleg komikus alkat, és még mindig jól áll neki.

 

A szereplőgárda
Aminek nagyon örültem, hogy Kevin Bacon is vállalt benne szerepet. Kedvelem a palit, főleg amióta látom, hogy a kecskéinek reggelenként gitározik és énekel. A feleségét, Kyre Sedgwick, akiről már írtam a blogban. Szerintem ő is egy nagyon jó színész, és ebben ő is vicces volt.
Persze az eredeti színészek is megpocakosodtak, megöregedtek, de jó volt nosztalgiázni. És a zene is még a régi.
Jó volt ez!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése