2024. július 31., szerda

#348. Kalandozásunk a Nyíregyházi Állatparkban

Egy kis pótolnivalóm van nyaralás ügyben. Mostanában nem igazán van energiám az íráshoz. Persze, a napi ünnepet megcsinálom, mert ez engem is érdekel, kíváncsi vagyok rá, hogy aznap mit lehet ünnepelni. Tudjátok, ez elég szubjektív, mert én választom ki, hogy miről szeretnék írni. Nyilván egy napon több mindent lehet ünnepelni. De arra gondoltam, hogy jó lenne újra megosztani azt, hogy hol jártunk. Már csak az emlék miatt, a blog miatt, ami később visszanézhető. Meg kicsit magamnak. :)

Nem lesz sorrendben, ahogy sikerül feltennem. :)

Amikor a szüleimhez hazalátogatunk, ha van rá lehetőség, akkor szívesen megyünk a nyíregyházi állatkertbe. 

https://www.sostozoo.hu/

 

Szerintem a legjobb állatkert, ahol jártam Magyarországon. Szóval, a történések: 
 
Korán érkeztünk, de parkolóhely 🅿️már nem volt. Aztán persze volt élmény. Megpróbáltuk bejárni az egész földet 🌐, noha nem mondtuk Weöres Sándorral, hogy "világot hódítani jöttem", mert nem értünk a végére. 
 Jártunk a sarkvidéken is. Bár keveset láttunk belőle. A jegesmedve etetésre nem értünk vissza, de nagyon jól megcsinálták a hangulatát. Voltak új pingvinek, meg sarki ludak. Voltak bátor emberek, akik lecsúsztak ezen a csúszdán. Én biztos nem mentem volna fel.
 

Lehet, hogy egy kép erről: hattyú és liba  Lehet, hogy egy kép erről: 3 ember, tengeralattjáró és medence

Sajnos a rénszarvasokkal 🫎nem találkoztam, szomorkodtam is, de Férj a zsiráfokkal 🦒igen.

 Kiéltem az indián mániámat, ami kicsit kárpótolt. Sose tudom megunni. Rajongok a magam módján.
 

 Lehet, hogy egy kép erről: 2 ember és emlékmű  Nem érhető el leírás a fényképhez.
 Az én drága nagy gyermekeim:
 Aztán bejártuk az egész állatkertet, jól el is fáradtunk. 

Láttunk:

nyugodtan falatozó teknőst🐢,  sárfürdőző elefántot🐘, legelő gorillát 🦍, flamingókat🦩, alvó gyűrűs farkú makikat, egy egész tevecsaládot🐫, nem régen született zebracsikót🦓.

A háziállatoknál szagoltunk tehenet 🐄, simogattunk bárányt 🐑,  etettünk kecskét🐐, furcsa tyúkfajtákkal futottunk össze, és gyönyörködtünk sok kiskacsában🦆.


Pávákkal paroláztunk🦚

cápát és halakat 🦈🐠bámultunk. 


 Nagyon sokat gyalogoltunk🚶 okosodtunk, neveztünk, fotóztunk.📸 Voltak bátrak, akik vizescsúszdára is mentek.
A végére még egy fókashow 🦭is befért.
Búcsúzóul macskával 🐈‍⬛is találkoztunk, de ez a mi családunkban alapvető.

 Persze, nagyon sok kép kimaradt, de ilyenkor olyan nehéz válogatni. 

Azt azért remélem, hogy a hangulatát sikerült valamennyire visszaadni. Nagyon jól éreztük magunkat. De tényleg nagyon elfáradtunk.

Ti jártatok már a nyíregyházi állatparkban? Ha nem, akkor nagyon ajánlom.  

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése