2024. március 6., szerda

#284. Sorozatajánló - Nagyvadak Cannes-ban (elég béna cím)

Amikor itthon voltam táppénzen, lazításként egy francia krimit választottam, gondoltam ez olyan laza és franciás lesz. 1 évados sorozat, de lehet hogy lesz folytatása, mert 2023-as sorozat. Cannes-ban játszódik, bár én vártam volna egy kicsit több francia hangulatot, amit nem annyira kaptam meg, de én kicsit elfogult vagyok ezzel az országgal.

Ez egy amolyan francia-angol romantikus krimiszerűség.

A francia Riviérán játszódó történet középpontjában egy idealista és ambiciózus rendőr, valamint egy kanadai exbűnöző, a hamisítás mestere van, aki a rendőrség és a maffia elől is menekül. Az epizodikus esetek mellett persze átívelés is lesz.


A bevállaló cannes-i nyomozó, Camille Delmasse ráveszi a sármos szélhámost, Harry Kinget, hogy segítsen felmenteni apját, az egykori zsarut a korrupció gyanúja alól. Vajon a furcsa páros együtt tud dolgozni egy összeesküvés feltárásán?

Néhol kicsit lapos, néhol unalmas volt, néhol franciás. 

Egyszer nézhető, azt hiszem. Bár ha lesz 2. évad, már csak kíváncsiságból is megnézem. :)

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése